Newbridge.

Trött är bara förnamnet.
Jag var hos Elin igår. Först var vi bara tjejer och det blev en hel del snack om allt möjligt. Ja ni tjejer vet hur det är. Sedan kom det en hel del massa folk. Tiden gick fööör fort och det blev dags för utgång. Vi gick till Nybron och jag var där i någon timme, sedan blev jag hemskjutsad av min kära bror. Det var BRA! haha.
Idag mår jag som jag förtjänar...antar jag. Jag orkar inte ens möta upp Elin, Linda och grabbarna för lite käk. Att vara bakis och att det är söndag kallar jag sääääämst!
Jag hoppas att nästa vecka går fort. För jag vill ha nästa helg redan nu. :)

Usch, jag öppnar imorrn. Sämst.. typ.


Tack för igår Elin. Hur kul som helst! :)


Kommentarer
Postat av: alex som börjar kl 15.15

Hahaha, hoppas du kommer upp vid fem tiden ;) nu ska vi snart ÄTA!!!! hahahaha. skulle bara säga det..

2009-10-25 @ 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback