Gud välsigne MIG!

Sitter hemma i soffan med solen i ögonen. Tänk att det snart är oktober och det fortfarande är "utanjackaväder" ute. Helt otroligt skönt. Dock köpte jag en snygg vinterjacka igår, men den får då hänga i garderoben ett tag. Jag har lite huvudvärk, jag är lite täppt i näsan och jag är lite allmänt krasslig. Det tillhör hösten, tror jag. Det går nog över efter ett par stänkare. På förmiddagen har jag varit iväg till Tumbo möbler och beställt ett köksbord och stolar. Det var jättefint.. hittade även ett vardagsrumsbord i ek på EM, men det var lite halvdyrt, så jag får se. Men det lutar åt att jag köper det ändå. Vad fint jag kommer att bo sen när jag väl har någonstans att bo, haha! Det blir bra, bra, bra! Då är DU välkommen på fest! Det är istortsätt bara en lägenhet jag behöver + köpa sängar, sen är det klartt! Okej, lite småprylar och detaljer får jag fixa sen när allt står på sin plats.
Ikväll ska jag dricka vin med Lina. Vi får se var vi hamnar och inte hamnar. Det återstår att se.
Idag sa en tant till mej såhär: "Gud välsigne dig, gud välsigne dig!" efter att ha gjort dagens goda gärning. Det måste ju betyda att jag har Gud på min sida just nu. Så kära Gud, Ge mej min drömlägenhet inom en vecka. Jag ber diiiig!

Naheee, lägga sej i ett bad med stålande sol rakt in genom fönstret och en smirnoff på badkarskanten. Kan det bli bättre just nu? Nej, jag tänkte väl det.
 
Ha en underbar kväll alla mina nära och kära!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback