Fotspår i snön.

Vilket härligt gäng jag kommer att få arbeta med på Odlaren. Det känns bara så bra. Jag känner mej lycklig på något sätt. Att anställningsgruppen har tagit ut så bra männsikor. Bra gjort!

Idag och imorgon är vi på internat på Kungsörstorp. Imorse fick vi reda på våra arbetslag och jag stormtrivs med vilka vi är. Vi kommer att jobba med ålder 1-3, precis som jag ville. Allt känns bara så bra och jag vill börja jobba nu. Nu på en gång. Saknar att vara med barnen. Jag skulle aldrig klara av ett kontorsjobb, det är bara inte min grej. Här på Kungsörstorp gör vi inte så mycket mer än att diskuterar och äter. I alla fall på dagen. Nu ikväll efter middagen har vi festat och badat i badtunna. Jag sprang i badkläder i snön upp till badtunnan. Vissa gjorde snöänglar i 1m djup snö. Det kände jag att jag inte skulle klara. Fortsatt fest med Singstar, jag och Annika körde ett race. Klockan börjar nu närma sej 01 och jag, eller alla, ska upp tidigt. Det är en dag i morgon, en fredag, med nya äventyr. Både på jobbet och privat. Det du.

Vågar jag lägga upp bilder? Bäst att jag frågar först...elllleeer?







Kommentarer
Postat av: jessi

Vad härligt att du verkar trivas o ni är ett bra gäng!



Bara så du vet så blir det ingen Djurgården 2 fest nästa lördag för få anmälda. Men istället fest i april då fler kunde! men du har väl fullt upp med dina nya goa kollegor, ville ändå meddela för du har ju skrivit upp dig!



KRAM

Postat av: madde e

Härliga bilder! jag vill se flera! Klart du ska lägga upp på bloggen för jag vill ha :) tack för 2 bra dagar

2010-02-12 @ 19:27:12
URL: http://madeleneericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback