Skön dag!

Som sagt var, vi hamnade på Cinderella och överraskade mamma och gänget. Vi smög omkring för att dom inte skulle se oss på båten men till slut sågs vi i stora baren. Dom blev överraskade och vi hade en superkväll. Dock var jag trött...som vanligt. När jag vaknade så kände jag mej så bakis som aldrig förr. Konstigt att jag kunde göra det, när jag inte drack någon alkohol. Det måste vara spritångorna på båten som gjorde en lite sjuk. Haha! Nä, det var nog förkylningen som spökade. Det blev en lugn hemmakväll med Hence på besök. Vi kollade på film och åt lite onyttigt.

Idag har jag och Micke gått en promenad med mormors hund i Kjula, där vi också tog en fika hos Mickes brorsa.
Det var så där rått och kallt ute idag. Hellre flera minus och lite friskare..brukar kännas bättre då.
Vi svängde förbi Barnens Hus och köpte ett babyskydd, det var nedsänkt och till ett bra pris. Hämtade även ut "gratisboxen" från Papmers...vilket inte innehöll något märkvärdigt. Hade förväntat mej mer än 3 prover och broschyrer.

Nu ska vi äta pannkakor, sen ska jag ta ett bad...för jag fryser ihjäl snart.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback