Söndag.

Värst vad många var nyfikna på möhippan igår. Statistiken for iväg. Trevligt!
Det var en superrolig möhippa med bara roliga saker. Catrin hade roligt och det var huvudsaken. Eter middagen på Grappa, avvek jag och gick hem. Var så trött efter att ha hållit igång i 16 timmar. En del fattade inte hur jag orkade....inte jag heller. Synd att jag inte klarade av dansen. Magen var verkligen ivägen och fogarna gör ont idag. Det får det vara värt!
Jag känner mej bakis idag, men det kanske är för att jag har sovit med min man som varit på svensexa. Jag har väl andats in hans spritångor. Eller så är det för att jag var supertrött igår och är det fortfarande. Orkar dock inte ligga kvar i sängen. Jag sitter i min ensamhet och äter frulle på en söndag. Det var länge sedan jag åt själv på helgen. Micke sover och jag  funderar på att fixa iordning mej för att gå till affären och köpa frukost till honom. Jag tog det sista av allt nyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback