April, april din dumma sill...

...mej kan du inte lura vart du vill.
Har faktiskt inte blivit lurad idag och inte lurat någon heller. Varit tok för bakis för att tänka på något sådant.
Låg och sov ända till klockan halv 4, så det kommer absolut inte bli lätt att somna ikväll...tyvärr.
Skönt med endast fyra arbetsdagar denna vecka + att min sena fredag försvinner. Jippi!

Blev tvådagars den här helgen, sååå länge sen. Måste nog ha varit i höstast senast jag svinade två dagar i sträck.
Igår gick jag och Lina hem till mamma och förfestade, sen hmnade vi på Lotus. Kom in gratis även fast klockan var efter 12. Tony kände han som äger stället eller nåt. Mycket bra! Kom hem halv 4 ungefär så jag sov 12 timmar. Haha! Men det var skönt. Vaknade en snabbis vid 12 av att telefonjäveln ringde. (Hmrf..ALEX!!!!!) Såååån huvudvärk!
Efter att jag börjat piggna till så åkte jag, älsklingen och Gåre till Ellionora och åt. Sen vidare till Sumpan för att se om hamnkiosken var öppen, men det var den inte så vi åkte hem istället. Playa del sol och sen Parlamentet. Johan Glans är så bra.
Kollade snabbt på solresor, finns bara 3 platser kvar på Los Girasoles i början av november. Då vi vill åka, men det finns nog platser sen i alla fall...hoppas jag!

Aja, nu ska jag göra en macka sen kolla på tv..Hej då re mi fa so da!

Kommentarer
Postat av: aliks

kunde du sova?... jag la mig 22.00 igår..låg vaken is ängen till 04.00.... låg o hostade..tror fan d e pollen..så nu e man pigg...jobbar till 17.00 idag också! livet e hårt.hoppas d gick bättre fär dig att somna ;)

2007-04-02 @ 07:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback