Flytta igen?

Såna här varma dagar vill jag verkligen ha en balkong eller en liten uteplats på gården. Men vi har inget utav dom.
Kollade ut genom fönstret igår och grannarna satt och åt mat i solen på sin balkong. Var inte ett dugg avundsjuk. Känns som om att jag och Filling inte kommer att bo i den här lägenheten så väldans länge. När jag, mamma och Sari var ute och gick en långpromenad igår kom vi fram till att lägenheten är fin i sej, jag älskar den med alla snetak etc. MEN...vi ser knappt omvärlden utanför eftersom fönstrena är uppe på taket, det finns knappt utrymme i köket att förbereda/laga mat, inget skafferi och ingen balkong. Resten är så himla bra. Vi är liksom ensama här uppe på taket i vår lilla 3a på Rådhustorget och ingen vet att det är nån som bor här uppe för man ser knappt fönstrena. Synd om katterna också som inte ser ut, flyger ju inte ens förbi några fåglar som dom kan se på. 
Tråkigt att man märker och ser saker så här i efterhand. Vi blir nog inte så långvariga här...tyvärr! :(

Helgen var lugn i alla fall. Fredagen spenderade jag och älsklingen ute i Eklången. Grillade med hans pappa och jag fick köra hem för att en viss herre skulle dricka öl. Kom hem runt 11, jag åtminstone. Lördagen var jag ute på Alex land och solade lite. Får passa på när det är så fint väder (och ändå sitter jag inne just nu, suck!). Några Cube på kvällen...sen film. Söndagen gick jag långprommis. 

Ikväll är det APT, orkar verkligen inte. Men det ska handla om friskvård. Hur man kommer igång att träna och det vill jag ju så det passar bra. 
Sååå hej svejs! 

Kommentarer
Postat av: aliks

usch, APT! inte det roligaste... såg att du ahde ring, jag glömde mobilen hemma imorse. jagr indge upp dig senare men inget svar...måste ses i veckan ju :)

2007-04-16 @ 21:04:10
Postat av: Sandra

Du bloggar för dåligt! OFTARE!

2007-04-18 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback