Jaaaa Sandra, jag ska.

Lilla kusin Sandra har börjat hacka på mej om att jag ska blogga oftare. Okej, jag ska, men glömmer väldigt ofta bort det. Är så trött efter jobbet och orkar inte sitta vid datorn. 

Håller på att plocka ur lite kartonger  som bara står och ser skräpiga ut. Massa saker som inte är mina, men rotar igenom ändå. Försöker få det till att bli så få som möjligt. Ska sätta upp gardiner (äntligen?) i data-/gästrummet och träpersienner i vårt sovrum. Äntligen fått dom avsågade eftersom dom inte kom in mellan väggarna/snetaken. Persiennerna var 120 cm och mellan väggarna var det 118 cm. Snacka om oflyt.

På söndag ska jag skjutsa mamma och mormor till Nisses och Ikea. Nån mer som vill med så finns det plats. Hojta till bara. Annars ha rjag inga planer i helgen, gubben jobbar kväll. Ring om någon vill hitt´på nåt.
Åhhh nej, åhh gud. Jobbar till 4 imorrn. Suck!

Nu ska jag göra en macka och äta lite yoghurt. Ska inte göra mat förns senare :(

Tjenixxxen!



Tittut!

Kommentarer
Postat av: aliks

följ med ikväll!! :P så kan vi fyllesjunga till fattaru..haha som hos dig..

2007-04-20 @ 16:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback