Jag är bakis, vad är du?

Var riktigt kul igår faktiskt. Satt hemma hos mej med Lina, Elin och Amanda. Dansade lite och så.
Filling kom hem sen vid 11, han skulle åka räägger med Jens och dom. Var mycket folk på Lotus tror jag, och vi fick låten som vi önskade MACARENA! Så kul, men han spelade inte ens halva låten. Jävla DJ! Men men, som vanligt fullt med spyor på tjejtoan. Är det svårt att träffa toaletten istället för golvet. Skiljer bara några centimeter och det var inte lite heller. Träffade Michis och Katta ute.
Efter krogen blev det till att åka Chrysler ett par timmar. Vet inte när vi kom hem men de var ganska skapligt eftersom gubben ska upp och jobba idag vid 14.
Jag vill ha sallad med vitsåssssss. Hann inte äta på hela dagen igår, åt mej mätt på lite chirre på kvällen. Kanske därför jag känner mej bakis!?
Jaja, nu ska jag äta någonting.

Hej då, lilltå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min blogg är uppdaterad! Tillbaka i stan.
Hehe...

2007-04-23 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback