Lotus Lounge!

Igår jobbade jag till 4, ganska segt men jag fixade bio för barnen. Kopierade upp 20 lappar, gjorde biobiljetter och en affisch för den film som skulle visas. Dom fick ställa sej i kön och betala 20 kr för att se Pippi på rymmen och i priset så ingick en strut med popcorn. Barnen blev helt till sej, så söta.
Gick hem till mamma senare på kvällen och åt tacos, sååå gott. Vid 10 kom Anna upp en stund. Åkte vidare och hämtade Lina och var ute och snurrade på stan lite grann. Åkte till Volvo för att vi blev ifatt körda av en ambulans som var på väg dit, hängde på i full fart. Bil som rullat ner i diket och låg upp och ned. Hoppas han klarade sej i alla fall. Åkte runt och scannade lite fram till 12, hände inte så mycket! La mej ganska fort när jag kom hem. Konstigt att jag inte var så trött som jag brukar. Nu håller jag på att städa och tvätta för fullt, men var tvungen att ta en liten paus. Ska göra mat också.
Ikväll ska jag festa med Lina, Michis + ragg och kompis och Katta. Ullis ska kanske med. Vi ska till Lotus. Vet fortfarande inte om jag/vi ska till Michis och förfesta eller om jag stannar kvar hemma. Det visar sej sen.

Vi ses i dimman mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback