Äntligen lite sol.

Nu skiner solen för en gång skull och det är varmt ute.
INGEN vill göra någonting. Jag förstår inte.
När solen skiner vill alla sitta inne och vara tråkiga,
när det är mulet eller regnar, ja då passar det känns det som.
Känns som att semestern snart är slut och att jag inte har
hunnit hitta på någonting.
Får väl se om det händer nåt kul, annars vill jag nästan
börja jobba igen...bara för att ha något att göra.
Nu vet jag hur du känner Sandra, kom hem från Stockholm
så har jag något att göra. Ha, ha!


Let me out!


image80

Kommentarer
Postat av: alex

fan jag har setat hemma sen 4e juli!!!! alla e tråkmånsar! :p

2007-08-01 @ 20:41:46
Postat av: Sandra

Jaaa... jag vet, jag säger ju det =( Håller med, gröna lund är jävligt slitet o sunkit...

2007-08-02 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback