Begravning.

Imorse begravdes farfar, allt gick bra. Kände inte honom så
mycket så det var inte så farligt. Skönt att det är över i alla fall
och att han och farmor får träffas igen.

Åkte ut till Tuna Park med Sandra lite senare under dagen.
Inskaffade lite prykar från systemet och så köpte jag en
klänning. Mörkblå, jättefin. Ska ha den imorrn på Simone
och Sannes fest.
Åt på Royal Kitchen, sen åkte jag och hämtade upp Filling.
Blev en tripp ut till Kim och Sandra för att kolla på deras hus.
Jättefint och mysigt. Inte alls avundsjuk. Jag trivs ju så jättebra
här i lägenheten..
Eller...gör jag?
Skulle vara skönt att bo i ett hus, katterna skulle bli frisläppta ut
i det gröna och jaga insekter och fjärilar. Klättra i träd så brandkåren
måste komma och ta ner dom, haha! Härligt.

Nu ser jag fram emot morgondagen, då det är  fest i Balsta musikslott.
Det tackar vi för och ses i dimman.

Eller katterna kanske skulle tycka det var skönt att få ligga ute och skaffa lite solbränna på pälsen, hahaha!

image82

Kommentarer
Postat av: alex

hahaha fan vad roliga

2007-08-03 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback