Finlandia vodka.

Dagen började med strålande sol och hetta.
Åkte ut till farmor och farfars hus med Ella, mötte
pappa och Niklas där. Kollade igenom huset,
hittade en hel del jag ville ha. En hel kartong
med grejer + en papperskasse också.
Huset blev fotat idag av mäklaren och det kommer ut
på internet nu i veckan någon gång.

På kvällen åkte jag hem till Alex och förfestade med
henne och Erika. Vi hade jättekul, även fast vi bara var tre stycken.
Mitt minne sviker lite, men det betyder att jag har haft kul och
det syns på bilderna kan jag lova.
Vid 12 när Erika och Alex skulle ut så åkte jag runt med Filling,
Bea, Jimmy och Pinnen i Jimmys nyinköpta bil.
Jätteskönt att åka cab faktiskt.
Kom hem på natten någongång och somnade gjorde jag också.

Idag har jag kollat på film (Number 23), firat kusin Simone som fyller 18 år
och sen inte så mycket mera. Tråkig, regnig och varm dag.





Ja, en galen kväll, jag vet!


Kommentarer
Postat av: aliks

hahhahaa.. fan så jävla roliga bilder jag fick alltså! :D ska lägga upp idag.. hörs sen, nu e det jobb som gäller.... puss

2007-08-13 @ 07:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback