Hallstahammar.

Kom hem igår efter 3 nätter på Skantzö i Hallsta.
Skönt att komma iväg faktiskt och vi hade perfekt
väder alla dagar. Hoppade i plurret direkt när vi hade
packat in all mat och alla grejer i stugan.
Riktigt skönt. Låg i tre timmar och stekte i kvällssolen.
Tisdagen var solig och nästan för varm. Låg vid badet
i nästan nio timmar. Solbränd som en kräfta.
På kvällen kom Jimmy, Bea, Sandra och Kim och hälsade på.
Dom badade och grillade med oss. Kul att det kom lite sällskap.
Mulet samma dag vi åkte hem, vilket var skönt för solbrännan.

Nu regnar det och jag vill fixa så mycket som möjligt här hemma,
men jag orkar inte själv. Blir inte lika mycket gjort då och det är
nästan bara Fillings grejer som ligger kvar i kartonger.

Jaha ja, 1 vecka kvar, sen börjar allvaret. IGEN! :(

Kommentarer
Postat av: alexiiiiis

halloo. ledig hela helgen, klart vi måste hitta på något :D fan, första helgen på evigheter som jag inte har något bestämt..känns skumt! ring mig :D

2007-08-10 @ 15:38:34
Postat av: aleeex

"Snattare haffade i centrum
Två snattare, med olika starka varor i bagaget greps på onsdagen i Eskilstunas centrum."
haha, när började kuriren skriva förortsslang?

2007-08-11 @ 00:51:36
Postat av: alex igen!!

hahaha vadå ta kort med mobilen på jåpphargöbz!! men dom e såååå fina!!!!!

2007-08-11 @ 12:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback