Jag vill flytta.

Nu är helgen över vilket betyder
att Å- festen är slut.
Hann inte se något utav den direkt.
I torsdags var jag nere med Lina
på stan och kollade läget. Gick hem ganska
tidigt eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Fredagen bestod av festligheter. Jag och Filling
förfestade lite hemma, sen mötte vi folk på stan.
Blev Strömsholmen en snabbis, men det var så
himla kallt så det blev Harrys istället.
Igår, lördag, så hade kusin Sandra förfest i
hennes lilla 1:a mitt emot Mackedonkan.
Fullt med folk och vi hade jättetrevligt.
Tjejerna drog med mej till Lotus för att dansa.
Har inte varit där sen i maj. Det var kul.

Idag har jag varit trött och allmänt småbakis.
Inget supande nu på ett tag tycker jag.
Det ska bli lugnt ett tag framöver, kanske ska
leta eter ett helgjobb?
Kollat på hus idag i Hållsta. Mysigt och jättefint.
Vill jättegärna flytta dit. Ska ringa till banken
imorrn och se om vi får ett förhandsbevis eller
vad det heter.

JAG VILL FLYTTA NU!

(Vet inte vad det är för fel på
bloggen just nu. Går inte att lägga
in bilder från gårdagen,
men det kommer sen dååååå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback