Dessa dagar.

Jag tycker inte om att bara sitta och sitta och vänta på ingenting! Sjukskriven idag, men det är så tråkigt för att det finns inget att göra. Får inte gå ut och visa mej överhuvudtaget. Jag är inte sjuk på så sätt att jag inte kan göra något, ligger inte med feber eller liknande, utan jag är frisk som en nötkärna. Förutom mitt knä som spökar. Dessa dagar kommer bli så uttråkande att jag hellre går till jobbet och har ont...faktiskt!
   Men men, när jag ändå är hemma, kan jag inte få någonting gjort som man inte hinner med annars? I vanliga fall finns det varken tid eller ork, men nu när jag går hemma så finns det inget att göra helt plötsligt. Som vanligt!
   Kanske ska öppna vinaren som bara står där i köket och ser god ut, supa ner sej och sova ruset av sej tills nästa dag! Eller inte...

Nu är jag hungrig, ska fixa nåt att äta tror jag! Heiipaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback