Finlandia 3.

Solen skiner och värmer. Kom in för att svalka mej lite...

Varit på stranden idag och kikat lite. Vad liten den har blivit,
eller så är det jag som har blivit större med åren, haha!
Gick upp i utkikstornet vid båthamnen, det var 18,6 m högt.
Kändes där emot som 1000 m. Fattar inte, har blivit så höjdrädd
den senaste tiden. Kat inte förstå att jag vågat åka fritt fall ens.
Jaja, jag har blivit en "svindelkärring" som moster min.

Efter stranden blev det mat på Rosso. Riktigt gott.
Gick och kollade lite i affärer efter det.
Köpte en sån där grej man gör is i (vet inte vad det heter)
när det har blivit isbitar så är det små katter som ligger i glaset
och flyter omkring :)
Köpte även en bricka med katter på. Jag har blivit lite som
en kattnörd, som min mamma.
Hittade ett halternecklinne och en tröja också.
Så tomhänt kommer jag inte hem i alla fall.

Imorrn blir det båtresa hem, hoppas på soligt väder så vi kan sitta
på deck och sola lite. Hemresan blir nog roligare, vi är 8 st.

Vi ses mina vänner.


   

Kommentarer
Postat av: alex

what's up med sommarstugan? haha... jag e fett bakis vaknade nyss.. helt sjuk kväll igår. perkele! ring mig näru e hemma. puss

2007-07-22 @ 15:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback