Mamba.

En grön mamba är på vift i Vilsta. OMG! Eftersom det troligtvis blivit dumpad med hela terrariet så finns det säkert inte bara en orm, utan troligtvis flera. Häftigt, men lite läskigt. Tur att Sari inte att kvar sin stuga där ute. Googlade lite och läste om ormen och den är ganska farlig...giftet angriper nerverna. Varför imporetrar man hem en sådan orm? Lär ju knappast ha "råkat" slinka ner under resan i Afrika. Varför ha en hemma över huvudtaget? Finns det något positivt med ormar?
 -Nej!



Just nu känns det som att det är hur stressigt som helst, massor att fixa innan förskolan stänger.
 Mycket tänkande av vad som kommer gå åt och vad jag ska beställa hem så att det räcker. Jag har ju semester när förskolan öppnar igen och det känns bara så krångligt. En vecka kvar, sen har jag några dagars semester i Finland, efter det, tre arbetsdagar sen riktig semster. Ska bli så himla härligt.









Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, har du MISSAT det?! Förlovningen? Det var väl därför vi fikade lite igår tror jag.. Vad säger man.. Kul! Kul! (Hoppas det håller)
Nu har ju jag förnyat mitt träningskort i onödan! Bara att gå hem till Daniella o spela tv-spel ju =)

2007-07-03 @ 13:45:18
Postat av: alex

vadå häftigt??! jag är livrädd! haha....
NU börjar min semester!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback