Tokbakis.

Har inte varit så här bakis sen... ja jag vet inte när, men länge sen var det.
Typ på min och Alex tid när vi började dricka. Vi låg i hennes säng hela dagen
med persiennerna nerdragna och kollade på hennes tv dom var lika stor som
dagens storlek på dataskärmar. Ha, ha!

Vi förfestade hos oss igår. Jimmy, Bea, Sandra och Kim kom över.
Vi hällde i oss groggar, vin, öl, och mintuu. Redig fylla och inga minnen.
Jag hade säkert jättekul! :) Var på Harrys, riktigt mycket folk.

Nu har jag precis ätit thaimat, vilket var underbart. Första måltiden idag.
Har inte kunnat äta någonting på hela dagen.

Imorrn blir det en utflykt till Alex land. Ska bli fint väder så då får vi passa på.
Laga lite mat och sola och bada.

Får se vad som sker ikväll.
Heyhow...


     

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHAHAHA VADÅ DATASKÄRMAR, HAHAHAHAA! minns den
tiden som igår.. perkele vad kooool vi hade

2007-07-25 @ 19:36:21
Postat av: alex

haha fick nyss ditt mess om att du var på grappa :d vad kul, bäst o roa sig. själv roar jag mig med att sitta o kolla ut i vardagsrumsfönstret.. det har varit poliser o ambulanser i porten bredvid och privat persons bilar som har hämtat deras tonårs tjejer som druckit (eller tagit?) alldeles för mycket.. nyss tog polisen fast en gubbe!!! as äckligt, jävla pedofilgrannar... (mina egna teorier men endå...) haha. ring imorn, pussss

2007-07-25 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback