Varmt/ regnigt.

Det är så himla varmt, även fast det är regnigt.
Vet knappt vad man ska ta på sej på mornarna, eftersom vädret alltid ser annorlunda ut framåt dagen.
Imorrn är det en vecka kvar tills vi åker till andra sidan pölen (Finland). Hoppas på mycket finare väder än det här i alla fall. Annars får jag ta med mej solskenet.

Lista som ska göras under sommaren:

  • Åka till Finland med älsklingen, mamma, Tony, Tuula och Mats.
  • Åka till Dalarna och leva lantliv för ett par dagar.
  • Sola och bada på Alex land, kanske övernatta.
  • Bila till Göteborg och vara där någon natt och resa över till Danmark och vara där ett par dagar.
  • Ta det lugnt och sova ut.

Har inget mer planerat och hoppas det inte blir så mycket mer. Vill hinna varva ner lite också.

Imorrn börjar Power Meet i Västerås. Ska dit nån av dagarna tror jag. Den som lever får se.



Jobbet väntar..hejeee


Kommentarer
Postat av: aliks

eller hur, undra vem det kan vara ;) haha
du måste skriva upp att vi ska övernatta i sthlm, ska prata med |elle (vi gjrode alltid sånna tecknen i breven ju) haha, om hotell... :p

2007-07-05 @ 11:57:25
Postat av: Sandra

Värsta schemat du har där... jag är ledig vecka 29 30 31 o 34 och ska väl hänga i stockholm ganska mycket hos stefan tror jag. Han jobbar ju som vanligt så vi får väl se hur länge jag står ut med att hänga hela dagarna själv.. =)

2007-07-05 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback