Harrys.

Alex och jag bestämde oss för att gå ner till Perrongen igår, eftersom vi är lediga idag på nationaldagen (Som ingen ändå firar) Åt lite mat och drack ett par cider, sen kom Tuula och Mats och frågade om vi skulle med till Harrys. Vi hänkade på och satte oss på uteserveringen. Köpte en varsin vinare och drack upp den. Sista halvtimmen dansade vi. Försökte avvisa några spanjorer som visade hur jag skulle dansa. Jag bestämmer väl själv! Ville inte dansa med dom, tror inte heller att Alex ville det. Sprang till baren och hämtade ett glas vatten. Sen kommer Alex senare. Vi lurade bort dom, haha!  Filling hämtade oss, sen var det dags att sova.

Jag och Alex skulle egentligen ha åkt ut på hennes land runt 09.30. Vi är fortfarande hemma, men vi ska bege oss iväg strax! Nu ska jag klä på mej.

Tjosan hejsan.

Kommentarer
Postat av: alex

hahahaha as äckliga spanjorer..haha "jobba,jobba,.jobba!!" hahahahahaha. typ kom till sverige igår. nu ska jag hämta dig, hej!

Postat av: Sandra

Jag, mamma, Stefan o Simone var också på Perrongen o käkade grill igår. Varför såg vi inte er?!

2007-06-07 @ 18:46:06
Postat av: Sandra

Jaha... det var inget. Ni var där på tisdagen.. då förstår jag =)

2007-06-07 @ 18:46:43
Postat av: alexandris

haha eller hur. jobbargubz!!:D fast dom va inte här idag, emn deras "jobbar staket" är kvar så dom kommer nog nästa vecka får man hoppas. haha.. nu ska jag till lägenheten o städa. ringde dig nyss, du kan ju komma över o kolla på den om du vill. yes,. landet på söndag!! puss :D

2007-06-08 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback