Hej då Eskilstuna!

Nu har jag jobbat klart för idag, slutar kl. 14.00. Vaknade 06.29 imorse,  försov mej med andra ord. Första gången sen jag började jobba. Kom till jobbet strax efter 07.10, men det var ingen större fara.
Kommer lite småstänk ute, men jag ska åka mot ljusare väder..hoppas jag. Åker upp till Dalarna nu om 5 minuter. Väntar på att Filling ska hämta mej. Leva lite lantliv för ett tag. Hehe, yeah right! Skönt att komma bort bara. 
Kommer att sakna Gumman och Byron medans vi är borta, men jag har en så¨snäll mamma som ska kolla efter dom åt oss. Ge dom mat, vatten, kel etc.

Jaja, vi kommer hem på söndag och då skriver jag lite då.

Trevlig midsommar allihoppa :)

image41
Små grodorna, små grodorna...

Kommentarer
Postat av: jomatata

nej nu tycker jag att du ska uppdatera din blogg lite!! du rindge aldrig i söndags :( ring mig när du ser d här. tänkte om du jag kim & linus ska till parken zoo nån dag? min semesterm börjar på fredag. då blir det solning på landet all the time! puss!

2007-06-28 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback