Länge sen.

Jag har inte skrivit på länge, men det har inte Shakespear heller. Förra veckan hjälpte jag mamma med lite städning i lägenheten. Nu har dom flyttat och börjar få ordning.
Total kaos hemma hos oss där emot. Fick vardagsrumsgolvet slipat i fredags och soffan, hyllan ja allt stod i hela lägenheten. Kunde knappt stänga toadörren. Men vi överlevde det dygnet.
Somnade ganska tidigt i fredags efter att ha hjälpt mamma och Tony med att få upp lite grejer + ätit Thaimat. Så himla gott.
Under lördagen var jag och Filling ute hos hans mamma och firade henne.
Satt ute i solen och pratade lite.
Festade på kvällen, men allt blev så sent. Kom hem till Lina strax innan 23.00 och hade knappt druckit någonting. Så jag hällde i mej lite fint sådär och vi gick till Lotus vid 1. Var inte där så länge. Hamnade på Corner och sen gick jag hem för att bädda i gästsängen. Jens sov över eftersom han hade glömt sina nycklar.
Söndagsmorgonen bestod av huvudvärk, men bara till en början. Efter en tablett och lite mer sömn så var den nästan borta och jag fick skjuts ut till Alex land. Hon hade åkt ut redan vid 9. Galning. Haha. Solade hela dagen och kom hem på kvällen. Blir samma visa på onsdag eftersom vi är lediga :)
Kollade på Miami Inc. igår, jag vill gadda mej snart igen!

Nu sitter jag och skriver på arbetstid, ska sluta nu. Vi hörs mina läsare. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: alex

jag kan klippa bort dig om du vill? jag har endå itne så många lesareee hahaha

2007-06-05 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback