Personalfest.

Efter jobbet åkte jag hem och duschade och fixade iordning mej. Hurtig och hennes man hämtade upp mej vid kanotcenter och vi åkte till stan. Träffade Linda vid Grappa och vi drack ett varsitt glas vin och en cider hann slinka ner också. Mamma kom dit så hon bjöd mej. Schyrre! Vid 19.00 gick vi till Harrys där vi hade vår personalfest. Hur mycket folk som helst. Köpte två glas vin i baren på nedervåningen eftersom det var Happy hour där och inte där uppe där vi skulle äta. Smarta va? ;) Inte så jättegod buffé om jag får säga så, men trubaduren var så himla bra. Spelade allt mellan himmel och jord. Efter maten så började folk dansa vid borden så jag fixade så att personalen röjde bort allt så det blev dansgolv. Riktigt kul. Alla var på superhumör. När trubaduren var slut så ropade vi in honom två gånger. Värsta partyt. Schlagerbaren öppnade efter en stund och det var hur kul som helst.

Anna skickade mess och kollade om jag skulle med till Västerås med henne och Johan. Dom hämtade upp mej. Var där ett par timmar. Jag blev bakis, hade ju inget att dricka. Men men..idag blir det Västerås igen...men Katta, Michis, Lina och Jens. Hoppas på en kul kväll.
Nu ska jag duscha och sånt.


Herrååååå!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback