Slutar sent idag.

Denna dag kommer att bli stressig känns det som. Slutar klockan 4, men förhoppningsvis finns det inga barn kvar efter halv 4 så jag får gå hem då istället.
Ska hem fort som fan och duscha och fixa iordning mej. Klockan 18.00 ska jag vara klar för då kommer Birgitta och hämtar upp mej. Vi ska till Grappa en liten stund, sen vidare till Harrys där hela Gamla stadens förskolor har fest.
Kommer bli en lugn kväll för mej eftersom jag kommer att vara trött och ska festa bättre imorrn.
Ska till Västerås och härja eftersom det är Vattendraget. Hoppas att det blir bra väder, annars stannar jag hemma.

Om en vecka är det midsommar, då är jag i Dalarna och har kul!

Jamen jamen, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback