Orkade faktiskt.

Efter att ha gått upp 5 på morognen orkade jag för första gången på länge att deicka ett par cider och antagligen gå ut. Alex, Lina och Erika kom vid 22, då började jag dricka så det blev bara tre- frya cider. Helt plötsligt var klockan redan vid 12 och Erika och Lina drog, jag och Alex skulle bara ner till stan och köpa mat. Sallad, yammieee!
Blev ingen utgång, skulle bara ha gått till Perrongen eller Grappa så vi missade ju inte så mycket!
Kollade på TV4+ när jag kom hem, handlade om ett hemsökt hus. Satt själv med min sallad och var rädd, haha! Hatar andar och sånt skit.
   Nu äter jag frukost i godan ro och ska läsa tidningen. Efter det blir det fika på stan.

Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: alex

tjena..låter som du har mått någolunda bra idag... jag kom nyss ur sängen o klockan e 16.20 :S hör av mig senare. puss

2007-03-31 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback