Redan mars.

Tänk att det redan är mars, tiden går så fort. Om tre månader är det sommar, förhoppningsvis. Nu sitter jag här med ett glas mjölk och två nybakta kanelbullar plus en svart katt i knät som trampar och kurrar. Mysigt! Äter upp dom fulaste och brändaste  bullarna eftersom mamma jämt sa så när vi var små. Så dom finaste blir till gästerna sen. Lite bränt har väl inte skadat men så gott är det ju faktiskt inte!

Ska snart ringa upp till sjukhuset och kolla om dom fått min remiss så jag kan gå dit idag. Annars måste jag vänta ända till måndag. Suck! Helgen blir lugn, tyvärr! Planerna var ju att gå till Lotus och shejka ass, men icke sa Nicke.
Vet inte vad jag ska göra resten av dagen, finns inget att göra som vanligt! Skulle behöva framkalla lite bilder nu för en gång skull och göra iordning mitt lilla project! Apropå bilder så ska jag till André Karjel som fotade mina studentbilder och beställa en förstoring! Billigt!!!

Nu ska jag hänga upp tvätten som precis blev klar!
Hej då re mi fa so da!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena hejsan! ringde dig nyss men du var på sjukan. så du ska inte ut nu i helgen? då kanske du ska med oss nästa då? :D vi ska festa på fredag, fast du lär väl vara för trött? ;) jag var nyss på tuna park o shoppade, 900:- på make up store, fick typ 2 produkter, men får hoppas på att dom e bra :) hör av dig! puss

2007-03-01 @ 17:02:44
Postat av: ALEX

Glömde mitt namn... hahahaha

CALL ME!
/Jomatata

2007-03-01 @ 17:05:35
Postat av: sofie

hahaha, alex ba: JOMATATA!
ps. hur mår sonen din nuförtiden elina? jobbar han kvar på fonus?

Postat av: Sandra

Då re mi fa so DA? ...La? Eller? =)

2007-03-03 @ 05:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback