Slut, redan?

Helgen är redan slut, känns som om jag inte hunnit med någonting. Fast så är det jämt.
Men, jag har hunnit med några saker i alla fall som kan vara värda att nämna. I fredags var det lugnt, åkte lite med nya bilen som funkar galant och är rolig att köra. Mamma och jag hade tråkigt. Ringde till Papas Tapas och fick ett bord för två. Mumsigt! Så god mat, men fick ta en cola för att jag körde. Efter ett tags sittande med god mat åkte vi till Skogstorp och hämtade syrran plus några kompisar. Sen var det hem och sova, var så trött. Men fick sova själv.
Det har jag gjort hela helgen, Filling kommer hem imorrn. Jippi! :)
Hela förmiddagen i går, lördag, storstädade jag hela lägenheten. Det tog sin lilla tid men det var det värt. Blev en sväng ut till Tonfiskparken (Tuna Park) för att handla på systemet samt blommor till Tony eftersom han fyllde år. Blev ett mål på Max också, träffade Bea och Sanna där. Long time, no see!
Sen var det hem och hoppa i badet, men inte bokstavligen, utan jag gick i försiktigt. Skum och tända ljus, mysigt! Efter en halvtimmas liggande så gick jag upp. Började fixa iordning mej och valde kläder. Sandra kom förbi och kollade på lägenheten, sen gick vi till mamma och Tony som hade fest! Det var så kul och vad vi dansade och sjöng. Tur att jag och Sandra kunde "macarenadansen". Lärde ut den till alla andra som var där så det var röjj!
Skulle till Lotus men vi ångrade oss när vi kom till stan Sandra och jag. Blev käk sen hem och sova. Men sååå bra jag mådde idag, över förväntan faktiskt. Skönt som fan!
Alex kom förbi med pepsi och lite mat sen kollade vi på gamla hederliga "Tratten och Finkel".  Senare kom mamma och Tony förbi för att hälsa på Gumman. Dom gick precis och nu är jag själv igen.
Men snart är du hemma älskling!

Ytterligare fem dagar att gå upp 04.40. Oh my God! säger jag.
Nu har jag missat början av filmen på 4an. Så nu måste jag sluta. Hejss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi var grymma på Macarena'n =)

2007-03-12 @ 02:54:34
Postat av: Syrran

HaHa...den där jäkla Macarena-dansen kommer jag aldrig glömma. Bara jag inte får för mig att dansa den på krogen!!! Hjälp!! Kul fest var det iallafall!

2007-03-13 @ 19:53:24
Postat av: Jenny

Varför blev det postat av: Syrran...? Skumt!!

2007-03-13 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback