Trött söndag.

Har inte skrivit på länge, men jag har faktiskt inte orkat göra det. Har varit så trött hela veckan som varit.
Men förra helgen var det fest, firade Alexandra hemma hos Olli, var där till halv 12 sen blev det buss till stan. Alex pejjade bussresan åt mej och hon sa att vi var 15 år när busschaffisen frågade hur gamla vi var. Är han blind eller var han bara snäll åt två onyktra tjejer? Men herregud, 15 år. 5 år sen vi var så små. Ja tiden den rinner iväg.
Men mer om förfesten. Vi pratade gamla minnen, jättekul att träffa Såfi och Såppan och jag har inte skrattat så mycket på så länge. Vad tröga vi var när vi var små egentligen, men vad roligt vi hade om man tänker efter så här i efterhand. Tillslut  tog Olli fram karaokeskivor och vi sjöng högre än allsång på Skansen. Lite hes blev jag faktiskt.
Senare blev det Lotus och efter det hem och slagga. Trött som en gammal get.

image12 
Alexandra vill ha fred. Peaaace!  ↑


       


Åter igen var det fest igår, men hos oss. Middag med Claes, Ullis och Jörgen. Blev en hel del dricka, men jag körde på Ullis race genom att dricka varannan vatten, det var gott men inte fan hjälpte det! Hur trött som helst idag men det var nog bara för alla Baileys shots (eller hur det stavas) som gjorde att jag vaknade med huvudvärk. Ingen av oss orkade gå ner till Lilla Elefanten och köpa pizza. Först tänkte vi lite på hemkörning, men det kändes lite onödigt eftersom vi bor 50 m från pizzerian. Ha, ha!  Men min snälla mor gick och hämtade pizza och kom upp med dom, så snällt så! Vad gott det var med cola, alltid lika gott dagen efter.
Jaha, dags att städa idag igen då! Hade storstädning igår men inte fan syns det idag inte.


              

Kommentarer
Postat av: aliks

hahaha... just fan 15 år.. han måste bara varit snäll, får vi hoppas ;) men det var en riktigt rolig kväll :) det får vi göra om snart!! fina bilder!! hörs senare puss

2007-03-26 @ 17:59:20
Postat av: Paula

Bussbolaget har höjt åldersgränsen för halv biljett till året man fyller nitton! Där fick ni, "ungar"!

2007-03-28 @ 11:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback