Det ösregnar.

Vilken kul dag att fira sin 20-års dag på. Gör ingenting att det regnar just nu men senare framåt kvällen vore det kul om det kunde titta fram lite sol. Enligt SMHI så ser det ganska skapligt ut. Fast med min vanliga tur så blir det väl helt tvärt om.
   Vaknade vid 7 imorse av att solen tittade in genom fönstret, samt att Byron ylade i mitt öra...IGEN! Nästan varje morgon vill han kela och han kommer nästan jämt till mej. Jobbigt!

Igår åkte jag, mamma, Ella, Sari och Sandra och handlade lite. Blåste över 1000kr och det känns väl inte så jättekul, men vad gör man inte för sina gäster? ;) Jag fyller bara 20 en gång i livet och det är värt att fira.
Kommer bli så himla kul ikväll...hoppas jag. Aldrig tråkig att festa med dom som finns i min närhet.

Storstädning sker nu, började redan vid 9, men tagit det lugnt eftersom det är ganska lång tid innan alla kommer.
Måste hinna med en hel del så jag kanske ska rappa på ändå...har inte tid att sitta här alltså.

Vi ses ikväll mina nära och kära.


Min sötnos i badkaret.

Kommentarer
Postat av: Alex

yeaah, ses ikväll! :)

Postat av: Sandra

Tack för igår. Grymt trevlig kväll!! =)

2007-05-20 @ 18:44:34
Postat av: ALEX

GRATTIS!

2007-05-21 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback