Min långfredag.

Det är jämn vecka, vilket betyder att jag jobbar till 16.00. Så tråkigt, men skönt att det är fint väder så vi kan vara ute med ungarna. Ska jobba med Agitta (Birgitta) så det kommer att blir kul :) Ska även hinna med att hinna klart med dom nya "sångkorten" jag håller på med, dom gamla måste vara från -65 när dom öppnade förskolan ha, ha!  Snart klar, ska bara göra några till och sen plasta in så dom inte går sönder efter en användning.
Barn är ju barn... joråååsåatteee....
  
Denna fredag kommer att bli lugn eftersom jag slutar så tidigt, annars vet jag inte alls vad som händer i helgen. Men ska inte ut på krogen. Ska nog inte festa förns när jag ska fira mej.
MEN HALLÅ ELINA, SÅ LÅTER DET JÄMT!!
Jag vet, men man kan ju alltid hoppas på att jag klarar det denna gång.

Jag är sur, min frisör har inga tider alls på hur länge som helst lät det som. Jag som ville ha mitt hår klart till min födelsedag och sommaren. Får se om det kanske går i början av juni. Men satt och tänkte igår, alla som färgar håret eller klipper sej kort ångrar sej. Kommer jag också göra det? Nog lite tur att det inte fanns någon tid nu så jag kan tänka lite, men ska där emot klippa mej på tisdag, fast inte kort, bara luggen och det som växer som ogräs.

Tjolahopp tjola hej.


Kommentarer
Postat av: aliks

Agitta.. mina barn säger Magitta till Birgitta hahaha...

2007-05-04 @ 16:50:14
Postat av: Sandra

Jag ångrar mig egentligen inte en sekund att jag klippte mig, gillade det skitmycket.
Men vissa dagar.. då =/
Problemet är nu, för långt för att vara kort o för kort för att vara långt. Hmmm...

2007-05-04 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback