Ny morgon.

Ny tidig morgon med halsont och smått ont i skallen. Kände av det redan igår när jag skulle sova.
Hoppas jag inte blir sjuk!!!!
Blev en liten sväng till Djurgårn igår med Anna, resten svek ju. Gore, Cribba och Mange kom senare och vi drog till Max för dom skulle käka. Tog en jordgubbs milkshake men den smakade körsbär.

Sen hem och kollade på Wallander, missade 20 min av början. Tråkigt eftersom det var den enda Wallander jag inte har sett tidigare. Trodde jag hade sett alla, men icke dåååå!

Nu sitter jag här med min fil. Eller musli med fil skulle man kunna kalla det. Mer musli än fil faktiskt. Ska läsa tidningen nu sen föna håret och sånt. Var tvungen att tvätta det eftersom håret stod åt alla håll när jag vaknade, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback