Rolig fest.

I lördags firade jag min 20-års dag med släkt och vänner. Var riktigt kul att så många kunde komma i alla fall. 32 st fick Sandra till att det var. Varmt och stressigt var det. Hann inte prata med någom förns kl.22 ungefär. Plingade på dörren hela tiden, frågor dök upp, paket skulle öppnas, blommor sättas i vatten + att jag skulle fixa iordning salladsbuffén. ALLT på en gång. Men min älskling hjälpte mej så det gick bra i alla fall.  Tack alla för fina presenter och en rolig och underbar kväll med både släkt och vänner. Hoppas ni hade lika kul som jag!

Igår var det min riktiga födelsedag. Mamma bjöd mej på mat på stan, lämnade tillbaks några tallrikar på Cervera som var fel färg. Produktionen har flyttat utomlands och det är fel färg på alla tallrikar. Mina gamla är mörkare. Ska lämna tillbaks alla tallrikar och få helt nya. Vilket är jättebra så inte vissa är mörka och några ljusa när man ska duka långbord eller så.
   Köpte även en Esprit klocka som jag fick presentkort på. Äntligen en klocka på armen, har saknat det.

Sen det roliga, gick in på systemet, bara för att. Hon frågade inte efter legg. TYPISKT! :(
Jag lämnade fram det i alla fall. Bara för att jag fyllde.

Kvällen spenderade jag i badkaret med min älskling. Skum, tända ljus, jordgubbar och champagne. Inte helt fel.

Sitter på jobbet och måste fortsätta att jobba.
Skriver sen och bilder kommer upp från festen.

Tjo flöjt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig kväll!!! Hoppas du vann något på lotterna du fick av oss...kramiz

2007-05-22 @ 17:51:18
Postat av: alexandra

heej. ello kom in på smn jag har hittat en bild på..honom!!! ahahaha :)

2007-05-22 @ 20:46:25
Postat av: Sandra

Hon kollade inte leg på dig för att hon vet vem du är och att du hade fyllt år... =)

2007-05-24 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback