Solig dag.

Igår slutade jag tidigt på jobbet. Gick till stan en snabbis, sen hämtade Alex mej. Åkte till systemet och gick in på TP en stund. Även fast jag var trött så pallra jag mej ut för att festa. Förfestade på stan hos Pernillas kompis, sen gick vi till Lotus. Fy fan vad tråkigt det var. Lite folk också och det var väl det som gjorde det hela tråkigt + att stora rummet inte var öppet även fast det skulle det. Jaja, åkte Chrysler sen en stund och kom hem runt 4. Vilket innebär att jag hade varit vaken i nästan 23 timmar. Jag var jättetrött.

Lina vill att jag ska med ut ikväll, men jag tror jag skippar det ändå. Orkar inte vara bakis imorgon...Skulle vara skönt att sitta på någon uteservering eftersom det är så fint väder idag och kommer att vara det under kvällen också. FÅr se vart jag tar vägen sen.

Håller på att fixa mej lite, ska över till mammas utegård och sitta en stund.

Jag är hungrig :(

  

Alex, jag och Pernilla på Lotus.

Kommentarer
Postat av: alex

asså, jag tror det blev för mycket alkohol igår? hahahaa... o vimmelbilder, fyfan. haru lust att gå till rimi o köpa ostchips,coola,potatis sallad o grillad kyckling till mig? jag kommer knappt upp ur sängen.

Postat av: aliksalkis

elina hellberg, vart håller du hus? jag vill ha bilderna från i fredags haha.. väntat i 1 vecka nu! ring mig...

2007-05-31 @ 21:25:22
Postat av: John

Du har sjukt fin kropp ska du veta!

2007-06-15 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback