Väntar på mat.

När jag är ledig brukar jag oftast äta frulle vid den här tiden (10.45) men nu sitter jag och väntar på mat istället. Blir spagetti och köttfärssås idag, yammie. Eller mindre yammie när den kommer från sjukhuset. Inte någon vidare höjdare till mat om jag får säga som så. Tycker synd om alla som ligger på sjukhuset och får sån mat när dom är där. Kan ju inte bli mätta. Men nu kom jag ju på att vi som jobbar här på Odlarvägen, vi får ju mat där ifrån varje dag, år in och år ut. Så egentligen är det mer synd om oss än dom som bara är där temporärt.

Molnigt väder, men lite regnstänk här och var. Vill ha sol, men det är ganska skönt med molnigt eftersom jag fortfarande inte mår superduper. Fortfarande ont i halsen. Många barn har haft ont i halsen men varit utan feber och gått till läkaren ändå och fått pencilin pga. steptokocker. Skulle inte förvåna mej att jag har det. Blir det värre så går jag, känns inte som det är så där super nödvändigt just nu. Varje gång jag har kollat upp min hals tidigare så har jag bara haft virus och det har inte kunnat gå och bota med något, så det är säkert samma sak...nu igen!

När vi någon gång i vårt liv flyttar till hus så ska, jag iallafall, köpa en kissemiss till. Då gör det ingenting om vi har tre stycken, för då skulle dom få vara ute och glida omkring.  Vill ha en Bengal, för dom är så fina.
Hittade några söta på Blocket.se idag.

GE MEJ!


Kommentarer
Postat av: Jenny

När ska du ha fest?? Tony & Paula kommer väl? Kanske jag & Janne är välkomna lr?

2007-05-09 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback