Spakälla´n

I måndags var jag på Spakälla´n i Gamla Staden med min svärmor och Michis.
Vi fick alla tre "stora julklappen" i julklapp och bokade nu så här in på hösten.
Det var perfekt att bara få koppla av i några timmar....bara vara!
Bad i bubbelpool och bastu, pedikyr, rygg- och nackmassage och ansiktsbehandling.
Det var så skönt. Bästa julklappen som jag har fått i mitt liv känns det som. 
Så jag kan rekomendera att boka tid för bara en massage eller någon annan behandling,
eller varför inte ge bort i julklapp?

www.spakallan.nu

Efter jobbet ska jag och Filling åka och kolla på lite nya möbler.
(om han nu har vaknat)


Nu fryser jag som en dåre och vill tillbaka till Gran Canaria..
Hej då!

Kommentarer
Postat av: aliks

ååh, vad skönt du har haft det då :)

2007-11-22 @ 15:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback