071004 - 4 år.

Tänk vad tiden går fort.
Idag är det fyra år sedan jag och Filling träffades och "blev ihop".
En mörk och kylig höstkväll, första gången jag var i Eklången på Fillings fest.
Trodde vi hade åkt enda till Stockholm, eftersom vägen dit var "såååå lång".
Hade aldrig varit så långt ut på vischan förut och det var mörkt när vi åkte dit,
så jag visste inte alls vart jag var. Jag litade på killkompisarna som skulle dit.
Vips, det blev övernattning och idag är vi sambos.
4/10- kanelbullens dag. Vi firade inte dagen med nybakta kanelbullar och mjölk,
utan vi åt på Thai Classic i år igen.
Började prata om resor, precis som för ett år sedan. Det ska bli en resa, men inte just nu.
Blir senare under året eller i början av nästa, då jag fått det jag väntar på.
Det som gör att jag inte kan åka just nu.
Precis när vi satt och pratade om sol, bad och paraplydrinkar så ringer Kim och frågar
när vi hade tänkt att åka. Troligtvis åker han och Sandra med oss, vilket skulle vara kul
eftersom det är roligare att åka flera.


Nu ska jag slänga mej i soffan och dricka te och kolla på
"Du är vad du äter". Sen kommer den där kommentaren:
Jag ska sluta med allt onödigt och börja träna!
Jag har inte lyckats nå det målet så bra...än, men har börjat äta mer nyttigt faktiskt.
10 kilo lättare? Ja, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback