Facebook.

Helgen blev lugn, även fast jag och några från jobbet satt på Grappa från kl.5.
Jobbarkompisarna klarade inte mer än till 22-23 haha. Jag slutade dricka
hemma hos Sandra och jag tycker själv att jag gjorde ett bra val av att lyssna på mamma.
Hade redan börjat fått huvudvärk och baksmällan började smyga sej på.
Inte ett dugg bakis var jag på lördagen, var till och med körbar.
Åkte på en liten runda med mamma, sen hem. Hade jättetråkigt hemma så jag gick över till mamma
senare på kvällen. Somnade runt 12. Promenad på söndagen med mamma och Sari..

Helgen har alltså varit nästan för lugn, men det har varit himla skönt.

Nu har Sandra fått mej att skaffa facebook. Tack du, I´m stuck!
Men det är en himla kul grej faktiskt. Håller koll på alla man känner :P

Idag ska jag klippa mej, men vet inte hur....än!
Kanske kapa av håret en aning..eller ska jag ha långt som alla andra år?
Rak lugg eller sned lugg?
Jaja, den som lever får se.


Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Hingsten

INTE KORT :|

2007-09-10 @ 15:00:14
Postat av: mamma

värst vad du umgås med MAMMA....Skaffa ett liv....jag skojar bara!!

2007-09-10 @ 22:11:39
Postat av: Jenny

SNED LUGG!!!

2007-09-11 @ 11:08:37
Postat av: Anonym

Mamma är alltid bästast!

2007-09-11 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback