Ingen lust alls.

Den sista tiden har jag inte haft lust alls att dokumentera mitt liv inför läsare.
Har inte känts som att det har behövts, inget speciellt har hänt direkt.
Detär det gamla vanliga- jobba och sova typ.

I onsdags var jag och Filling på invigning av ena flygeln av
Ekolsundsslott strax utanför Enköping.
(Fillings mammas kusin äger det)
Var jättekul kul att se det och det håller på att renoveras 
och frächas upp för fullt.

Igår var det fest igen. Jag som skulle vara nykter hela helgen.
Men så är det alltid tycker jag. Nu framöver händer det saker hela tiden.
Den och den fyller år och ska ha fest och bla bla. Men jag ser fram emot
att fira Sandra på Grappa om två helger i alla fall.
Var hos Lina först, sen gick vi till Lotus. Inte så mycket folk faktiskt.
Har tröttnat rejält på det stället. Inte så kul när det är det enda stället
där alla kommer in. Jag vill till Harrys!

image101
Här är ingången till flygeln som invigdes.

image102
Flygeln som håller på att putsas upp.
image103
Andra flygeln som är förfallet, men ska bli ett senare projekt.

image105
Trädallé upp till slottet. Kusligt att gå där en mörk och regnig höstkväll.

image106
Slottet i skymningen.

Jag har även bilder på hur slottet ser ut på insidan, men det kanske jag lägger upp sen.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha mamma o dom har ju trädallé hem, den e läbbig.

2007-09-16 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback