Bowlinghallen.

Fredagen var ganska stressig. Slutade halv 4 och åkte hem
för att städa lite. Sandra och Kim skulle komma över vid 7.
Jag åkte och hämtade dom sen började jag och Sandra göra
iordning tacos. Efter maten och ett par glas vin och en hel del
snack om allt mellan himmel och jord var kl. 01.30.
Dags för sällskapet att åka hem...
Det var en trevlig kväll :)

Lördagen bestod av en lååångpromenad runt halva stan.
Sen hem och börja jamma igen. Men nu dags till Bowlinghallen
för buffé, sångare och Fredrik Lindström.
Potatisgratäng, klyftpotatis, kyckling, kött, såser, sallad och alkohol
tillsammans med musik och sång av någon man?!
Det spelades allt från ballader, shlager och till rock. Nytt och gammalt.
Fredrik var bra, men dock lite kort framträdande. Synd!
Men jag hade kul och det var helt klart pengarna.



Nu mina vänner, lite bilder...

image191
Janne och Sari

image192
Simone och Janne

image193
Sari, Mats och Tonys kompis.

image194
Simone och Tuula

image196
Jag och Filling

image197
Jag, Simone och Filling

Lite av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback