Länge sen igen.

Nu var det länge sen jag skrev av mej lite,
men det har faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv.
Har jobbat och njutit av det fina vädret.
I fredags var jag på Harrys och kollade på "fejk Magnus Uggla".
Han var riktigt bra och när man väl stod där framme
och shejkade efter några glas vin,
kunde man faktiskt tro att det var orginalet. Haha!
Hemgång stax innan 01, vilket gjorde att jag mådde bra dagen efter.

Årets första grillning hos J&J i deras nya hus i lördags.
Dom bor riktigt fint. Jag vill också :(

Tre dagars jobb denna vecka.
Valborg i Västerås med Jimmy och Bea.
Fredag på Grappa med jobbet.

Ja, när ska jag få ta det lugnt egentligen?
Fullbokade helger ända in i juni.
Jag hinner inte fira min födelsedag, men det gör jag när det finns tid.
Jag fyller bara 21, så egentligen behöver jag inte fira mej.
Funderar på att strunta i det. Jag har en brakfest om 4 år i stället :)


Tjicka- whaaaaoooo- whaaaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback