Lite trött.

Jag har varit trött hela veckan. Tror att det beror på den där timmen som
ställdes fram i söndags. Att bara en timme kan påverka.
Annars är jag allmänt glad av vädret som är så härligt!
Imogon blir det 14 grader...och jag slutar sent igen!
1 månad sen jag slutade tidigt på fredagen :(

Ska åka och handla lite när Fillifjonkan har vaknat.
Ska väl hinna med lite andra grejer också...får seee.

Snart dags att planera sommaren lite? Vad ska man hitta på?
Utomlands är värdelöst på sommaren, så det kanske blir Danmark,
eller Gotland...eller nåt liknande. (anser inte Nordens länder som utomlands)
Vet inte hur mycket semester jag har att ta ut heller eftersom jag slutar jobba den 4 juli :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback