Vinglas.

Vad hände igår då?


Några glas vin blev det igår kväll.
Stefan kom över en stund. Trodde bara att det var han som skulle komma
så jag tyckte inte att det behövdes städas så mycket.
Jag satt i vardagskläder och var allmänt trött och ful efter en veckas arbete.
Gore kom över och visade sina Thailandsbilder. Jag vill också dit!!!
Verkar vara paradiset. Att det kan vara så stor skillnad på länder i världen.
Sandra kom över senare och förfestade lite.
Blev snack, mycket vin och lite musik. Inte så högt pga. grannkärringen under oss!
Så tråkigt att aldrig kunna spela musik. Men en dag flyttar jag till hus och då
kan ingen komma och säga något.

Ikväll då?

Ja, jag ska nog till Lina och dricka upp resten av vinboxen.



image198

Min bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback