Å- festen, del 2.

Efter en seg lördag av huvudvärk och trötthet gick jag och Alex hem till Lina för att förfesta. Satt och babblade om allt möjligt. Filling kom förbi senare. Vi satt hos Lina till 23 någonting och gick till Strömsholmen för att kolla på Nordman och lite andra band. Hann endast höra "vandraren" och sen gick han av scenen. Vi kom alltså lite för sent. Jag blev riktigt full igår men jag hade med mej kamera, mobil, nycklar och plånbok hem i alla fall.
När jag vaknade idag hade jag ingen huvudvärk, vilket var jätteskönt. Där emot kom jag på att jag fortfarande var full och just nu mår jag illa och är allmänt seg. Jag är "bakfyllesugen" på hur mycket som helst och har just därför ingenting i kylskåpet. Det är alltså synd om mej.

Ursäkta om meningarna kanske inte hänger ihop som dom borde eller att språket är fel men jag har egentligen ingen lust att skriva. Jag är såååå bakis!!

Förr blev jag aldrig bakis. Jag var hur pigg och glad som helst när jag vaknade och gjorde saker på dagarna. Nu blir jag bakis av minsta lilla och ligger i soffan och tycker synd om mej själv. Det ska jag fortsätta med nu, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback