Riktig helg.

Nu är det den första riktiga helgen efter semestern. Det har ju varit lördag hela veckan annars.
Dom tre dagar som jag har jobbat har varit helt ok...lite för långtråkigt med så få barn, men nästa vecka blir det väl för mycket istället. Jag har inga planer alls, så jag vet inte vad jag ska göra. Kanske ha lite fest här hemma imorgon?
Kärringen under har flyttat, kollapsat, dött, ja jag vet inte, men kvar bor hon inte. Inga mer påringningar kl 1 på dagen för att man råkar spela lite musik. SKÖNT! Hoppas det flyttar in en liten partprisse eller något istället.

Åt för ca 3,5 timme sen men magen kurrar ändå. Inte så kontigt eftersom vi fick potatisbullar med bacon och lingonsylt. Hur fan kan man kalla det mat? Åt man inte sånt på bronsåldern?
Jag gör en äggmacka, det får duga innan middagen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback