Segt.

Vi har haft i snitt tre barn / dag på min hemvist och det är otroligt segt. Tur att vi har "torget" där vi möter andra barn och personal så att det blir lite liv omkring en. Annars skulle jag ha somnat för länge sen. Har varit otroligt trött hela veckan även fast jag har sovit skapligt bra. Igår somnade jag vid halv 10, men är ändå jättetrött! Blir nog att sätta på en maskin hemma och sen vila i soffan med katterna. Jag har FF hemma, vilket innebär att Filling är på vift. Han är i Idre med ett par kompisar och fiskar och festar. Ganska skönt att vara själv och slippa anpassa mej till någon. Jag kollar på vad jag vill och jag äter det jag känner för. Härligt ibland, men jag tycker egentligen inte att det är så kul, det finns ingen att prata med, förutom katterna.

Nu ska jag in och jobba igen. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback