Solbacka.

Nu är jag äntligen hemma efter två dagars internat i Solbacka. Känns som om jag varit borta länge, länge. Säkert bara för att jag inte har mått så bra. Haft feber till och från, huvudet har dunkat och näsan har varit täppt. Kul att träffa gamla jobbarkompisar och prata lite, samt få en annan inblick på hur mina arbetskamrater är utanför jobbet. Då menar jag med lite alkohol i kroppen. Efter 3 rätters middagen igår kväll började trubaduren spela och det blev värsta öset. Gamla stadens förskolor vet hur man festar, gammal som ung. Jag drack inget eftersom jag inte mådde bra, men stannade uppe ganska länge. Sov med tvn på och badrumslampan på för jag fick för mej att det spökade i det lilla huset jag sov i, eftersom det är ett gammalt internat.  (Sov själv i ett litet rum). Det hängde gamla foton  i "skolan" på elever och studenter som gått i  där, bla. Jan Gillou. Det är från Solbacka historien om Ondskan kommer ifrån. Men jag sov som en stock och gick upp vid halv 7, outvilad. Jag mötte alltså inga spöken under dom timmar jag sov. Gå in och kika på www.solbacka.se 

Nu är jag hemma, har precis ätit Thaimat och är trött. Blir en lugn kväll med ett glas vin framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback