Tvådagars.

I fredags var jag och Filling hemma hos Jimmy och Bea och förfestade. Det var trevligt och gott med "lite" vin.
Det blev Harrys  framåt halv 12, men var inte där så länge. Runt 1 gick vi till kebabhuset och köpte mat. Så gott med sallad och vitsås. Mådde dåligt på lördagen men gick på spriten igen på kvällen. Var hemma hos Robban och Jenny tills det var dags att gå hem under natten. Åt varma mackor och drack lite mjölk. Idag har jag mått illa, gör det jämt när jag har druckit sprit, så jag får nog hålla mej til vinet istället. Hela dagen har jag och Filling legat i soffan och kollat på filmer, vi såg 4 st. Hancock, The son of Rambow, Behind the mask och sen en gammal goding; White chicks. Let´s shoooooopping!! :) Har precis varit ute och gått med mamma, riktigt skönt att få komma ut lite. Har knappt gått någonting under semestern, bara ätit och druckit massa skit. Kilona som försvann i våras har kommit tillbaka och jag känner mej som ett fläskberg igen. Synd! :( Bara att ta nya tag igen!
Imorrn börjar arbetet på riktigt och fullt med inskolningar dom kommande veckorna. Får se hur jag kommer att trivas, men som det känns nu så är jag helnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback