Ensam.

Var hemma hos Fillings föräldrar igår, god mat, lite vin och några julklappar. Filling drog nitlotten och fick köra hem.
Kom hem vid 22, men somnade inte förns 3 någon gång. Vaknade där med sent idag, 11.30, det var länge sen.
Har tagit en promenad med Lina till TP, gick ett varv, sen tog vi en promenad hem igen. Så himla skönt att bara gå och prata.. Hittade en sjal och en tunika, sen inhandlade jag lite stuff på apoteket. Senare köpte vi pizza och åt hemma hos Lina. Vi blev båda trötta men gick och solade på Rix Video ändå. Jag är en sån som solar max 4 ggr/ år, i solarium alltså.
Det var skönt till en början då jag tinade upp lite, men det blev det kokhett´och jag höll på att döööö! 

Nu sitter jag här i min ensamhet och har tråkigt. Filling dricker öl hos Steve...hm jaja.  

Ledig i 8 dagar till :)


Kommentarer
Postat av: sanna

Men gumman, sola solarium som är såå skönt.. :) Händer imorn då? kram

Postat av: sanna

haha okej, ja då kanske de inte är så skönt.. :P Okej.. :) Jo ja tror faktiskt att de kommer bli en hel del som ska dit.. :) Detsamma tjejen.. Gått nytt år.. Kram

2008-12-31 @ 11:49:47
URL: http://melinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback