Trött och sliten.

Jaha, nu har helgen strax passerat och det är dags för en ny arbetsvecka. Tycker inte att det gör så mycket för jag tycker mitt jobb är så kul. Ibland har jag verkligen ångest att gå till jobbet efter helgen eftersom man inte hunnit med det man velat, men inte nu.
Min helg har varit bra. Slutade tidigt i fredags och jag gick hem och städade hela badrummet och tvättade lite. Efter det träffade jag mamma på stan, jag köpte ett par skor (som förhoppningsvis inte läcker in vatten), dom kostade 1000 kr och fick 25% rabbat, så det var bra. Köpte  även lite julklappar. Trodde det skulle vara svårt men hittade saker hela tiden. Jag är i stort sätt klar till Filling i alla fall, skönt!
Somnade senare i soffan efter god lasagne och några glas vin.
Under hela dagen på lördagen så städade jag lite här hemma och började fixa mej för kvällens middag.
Var hemma hos Sandra och Kim. Vi tippade trav, men vann inget. Jag trodde att jag skulle bli miljonär, haha! Lånade deras bil och skjutsade Tony till Torshälla. Vilken bil alltså, så himla skön och roliga att köra. Fort gick det också. Dom har en BMW E61 525 touring, den vill jag ha i julklapp!
S & K bjöd på jättegod fläskfilégryta med ris och sallad. Får testa att göra den själv någongång.
Sen blev det vin, vin och vin i massor med mängder. Kollade på musik-dvd (Cher, Johnny Cash och John Fogerty), så himla bra och vi sjöng med. Svinto kom senare och även Steve. Vi 6 hade västa festen och dansade som dårar till musiken. Det var en trevlig kväll och den slutade vid 3-4 inatt.

Idag har jag alltså varit bakis, men inte så farligt som jag trodde att jag skulle bli. Mamma var så snäll och köpte pizza till oss från La Luna och kom med den till porten.  Taaack! Blir en gentjänst när du ligger hemma och är bakis.
Ikväll blir det lugna puckar. Tv och sova, därefter jobba, jobba!


Gran Canaria -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback